Κυριακή

Έγκλημα πάθους είπαν



-Ποια;Η Σκέψη;Έχει πεθάνει η Σκέψη
εδώ και δυο-τρεις μήνες πρέπει να ναι
δεν τα μαθες;
ένα υπεροπτικό κάθαρμα ομολόγησε πως το έκανε μου είπανε,εγώ δεν τους πιστεύω
την έδεσε με αλυσίδες σε ένα δεντρό στο εγκαταλελειμμένο σπίτι στην απομονωμένη οδό σιωπής μου είπανε,εγώ δεν το ξέρω
Της έσπασε τα κόκαλα ένα-ένα με ένα μικρο σφυρί,μου είπανε,δεν είμαι σίγουρη,δεν ήμουν μπροστά
Δεν τη φίμωσε το υπεροπτικό κάθαρμα γιατί ήταν η μόνη ευκαιρία να την ακούσει να ουρλιάζει,και αυτός και οι υπόλοιποι που δεν είχαν την ευκαιρία να την ακούσουν μέχρι τότε,
το σπαραχτικό ουρλιαχτό της γύρισε κάθε άκρη του κόσμου, μου είπανε,εγώ δεν άκουσα κάτι,δεν μπορώ να στο επιβεβαιώσω
Μετά το υπεροπτικό κάθαρμα την έλυσε,την ακούμπησε ήρεμα στο έδαφος και χάραξε το όνομα του με καλλιτεχνικά γράμματα χρησιμοποιώντας ένα σκουριασμένο ξυράφι, σε όλο της το κορμί,μου είπανε,θα σε γελάσω αν αληθεύει
Ύστερα,τρεις φορές την μαχαίρωσε με το ίδιο μαχαίρι που έπαιρνε μαζί της για άμυνα
μια στην καρδιά και δυο στο κεφάλι,στο κάθε μάτι,ετσι μου είπαν τουλάχιστον, εγώ το πτώμα ποτέ δεν το είδα,δεν είμαι σίγουρη
Την άρπαξε όπως κείτονταν στο έδαφος από τα τσακισμένα της χέρια και την έσυρε πέντε μέτρα μακριά από το δέντρο,μπροστά στην είσοδο του σπιτιού αφήνοντας το αίμα πίσω της να σχηματίσει μια τέλεια,ίσια γραμμή στο χώμα,τόσο ατάραχος ήταν λένε μα αδυνατώ να πιστέψω πως κάποιος μπορεί να είναι τόσο απαθής,εγώ άλλωστε δεν ήμουν εκεί
Πήρε τηλέφωνο αμέσως να δηλώσει την δολοφονία
και μετά έσκισε με το σκουριασμένο ξυράφι την σάρκα του,τις φλέβες του
κανένας δεν νοιάστηκε για κάτι περισσότερο από βδομάδα μετά το τηλεφώνημα
κανείς δεν έψαξε
κανέναν δεν ενδιέφερε τι κάνει εκείνος ή η Σκέψη
τυχαία τους βρήκε μου είπανε ένας άστεγος που σε κατάσταση απελπισίας σκόπευε να διαμείνει στο ερειπωμένο σπίτι,μα δεν τους πιστεύω
Έγκλημα πάθους είπανε,μα δεν μπορώ να καταλάβω πως το μίσος και το πάθος συνδέονται τόσο πολύ

Το όνομα αυτού,Αγνοϊσμός είπανε

εγώ δεν τον είχα ακούσει ως τότε,δεν τους πιστεύω.

2 σχόλια: