Τετάρτη

The only thing you can rely on is that you can't rely on anything

θέλω να διαταράξω την ησυχία σου για ένα λεπτό
να σε προφυλάξω
βλέπω τι πας να κάνεις και αγχώνομαι
σε παρακαλώ,μην μ'αγαπήσεις
δεν σου αξίζει τέτοια ατυχία
δεν μου αξίζει τέτοια τύχη
το μόνο που μπορώ να σου προσφέρω είναι κατάρες
και συ να μου προσφέρεις την ψυχή σου
τόσο γενναιόδωρα
τόσο χαμένη να πάει είναι κρίμα
είναι εύθραυστη η ψυχή σου
η δική σου μόνο
έχω γνωρίσει τόσους σκατόψυχους πάνω σε αυτόν τον γαμώκοσμο
ευχαρίστως να τους ξεψύχιζα,να ξεριζώσω το κουρέλι που κρύβουν μέσα τους
να το κάψω και να πετάξω τη στάχτη του στη θάλασσα
εσύ δεν είσαι έτσι
θα στοιχημάτιζα πως δεν είσαι από αυτόν τον πλανήτη
εσένα την ψυχή σου προσεκτικά θα φύλαγα μέσα σε βιτρίνα
μα στα χέρια μου να την πάρω δεν με εμπιστεύομαι
δεν σου αξίζει
δεν μου αξίζει
μην με εμπιστευτείς
μην τολμήσεις να μου ξαναπείς πως είμαι άγγελος
δεν είμαι
πότε δεν θα γίνω
θα το θελα αλλά δεν μπορώ
εσύ είσαι όμως
είσαι ο καλύτερος άνθρωπος
και γω μικρόψυχη μπροστά σου
μπορείς να με πιστεύεις βέβαια,στο να με εμπιστεύεσαι έχω πρόβλημα
δεν το έχω ανάγκη,προτιμώ να με πιστεύουν,το να με εμπιστεύονται είναι κάτι επιπρόσθετο
δεν το χρειάζομαι
δεν είμαι ευθυνόφοβη
με τη δική σου γαλήνη ποτέ δεν θα ρισκάρω
με τη δική σου μόνο
νιώθω σας φωτιά που θα καταστρέψει οτι βρει
εσένα όμως όχι.
να με ακούσεις σε αυτό,κάτι παραπάνω θα ξέρω
μην γινεσαι παρατολμος,να με πιστεύεις στο οτι δεν θέλω να με εμπιστευτείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου