Κυριακή

That's the price she paid.

πήγα στο πανηγύρι χθες
πολύ φασαρία για το τίποτα
ήταν περίεργα
είχε μια δόση ειρωνείας,βρήκα εκδόσεις βιβλίων που έψαχνα και δεν εβρισκα στα βιβλιοπωλεία όπου είχαν εκδόσεις για τα πανηγύρια
πήρα και ένα χρυσόψαρο
του έδωσα το όνομά σου
του το είπα,δεν έφερε καμία αντίρρηση,πιθανά επειδή αμέσως θα το ξέχασε
ξέρεις,η μνήμη τους κρατάει μόνο τρία δευτερόλεπτα,όχι πολύ λιγότερο από τη δική σου
μοιάζεις πολύ με χρυσόψαρο τώρα που το σκέφτομαι,παρ'ολο που σε όλους το παίζεις γάτα
πάντα μου έλεγες πως νιώθεις σαν να σε έχουν βάλει σε μια γυάλα
που με την κάθε στροφή που κάνεις σου φαίνεται διαφορετική
άλλωστε εσύ δεν κουράζεσαι να κάνεις κύκλους
πόσω μάλλον φαύλους....
πάντα μου έλεγες πως έβλεπες τον κόσμο μια στάλα πιο παράξενο,σαν να τον κοίταζες
μέσα από καμπυλωτό γυαλί,εκείνο που σε εγκλώβιζε,που ξεχωρίζει το περιβάλλον σου,που σε διαχωρίζει τέλος πάντων από τον κόσμο
και ποτέ δε μιλούσες.πιο μουγκός και απο χρυσόψαρο
συνεχώς παρόν και διαρκώς φευγάτος.Άλλο πράγμα ο "κόσμος τους",άλλο εσύ,άλλο εσύ και γω μαζί
και το δικό μου να ξέρεις χρυσόψαρο,είναι μαύρο
ήταν το μόνο που ξεχώριζε μέσα στη γυάλα με τα αλλα
και σε αυτό μοιάζετε,παλιο attention whore
πάντα κάτι δεν πήγαινε καλά με σένα
αλλά εμένα με τραβάνε τα ψυχάκια
οπότε δεν στο λογιάζω ως κακό
αλλά θα το πληρώσεις αυτό κάποια στιγμή
δεν εντυπωσιάζομαι εύκολα ξέρεις
και όταν γίνεται δεν τελειώνει καλά
να προσέχεις λοιπόν τα υπόλοιπα μαύρα χρυσόψαρα εκεί έξω,παγιδεύουν το ένα το άλλο καμία φορά όταν έχουν ελεύθερο χρόνο
και γω φεύγω,έχει πολύ όμορφη μέρα για να κάτσω να γράψω για σένα και να επεκταθώ περαιτέρω,δεν θα παγιδέψω εσένα στον ελεύθερο χρόνο μου,έχω καλύτερα πράγματα να κάνω
καλημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου