Δευτέρα

Oh there's still time to borrow



 Ανάπνευσε.

απλά συνέχισε να αναπνέεις

με τις παύσεις σου 

με τον ρυθμό σου.

Λέει πως μια μέρα σαν και αυτή σκότωσες τα τέρατα που σε κυνηγούσαν
και εσύ επιτελούς κοιμήθηκες
Όταν μαζεύτηκαν εκεινα τα περίεργα σύννεφα γύρω σου με κοίταξες κάπως απελπισμένα
γιατί;
σσσ πλάσμα μου τρομαγμένο
Μη σκοτώνεις τις βασίλισσες του ήχου που σου ψιθυρίζουν νανουρίσματα όταν πας να κοιμηθείς
απόγνωση,απόγνωση για κάποιον τόσο πιστό τους όσο εσύ
αν και διέταξαν τον αέρα να παίρνει τις αιματοβαμμένες αναμνήσεις σου μακριά
εσύ τυφλά ακόμα τις ακολουθείς
μείνε πίσω μαζί τους λοιπόν τώρα

Μην γυρίζεις τα κάδρα στον τοίχο ανάποδα,δεν είναι οι εικονες που σε κάνουν να μην ξεχνάς

σσσ πλάσμα μου αλαζονικό
μην ανταλλάζεις εκκωφαντικούς ήχους με ξεχασμένες ιστορίες
μάταιο,μάταιο για κάποιον που κάποτε ήξερε να φτιάχνει μόνος του τις καλύτερες ιστορίες.
Και λέει πως κάποτε ένας απο εσάς τους δήθεν σοβαρούς τρελάθηκε
και σκότωσε την αγαπημένη του με εκείνες τις παρανοϊκές ιστορίες που μου έλεγες για να φοβάμαι
όσο της μίλαγε ένα ένα τα κομμάτια της εξαφανίζονταν
ενώ εκείνος γινόταν τέρας
τέρας,τέρας σαν και εκεινα απο τις ιστορίες σου 
και έβαφε μαύρο τον ουρανό να την εκδικηθεί για κάθε φορά που τον συχώρεσε
ύστερα αποζητούσε τα απεριόριστα κενά όπως και εσύ τότε
τότε,τότε που σταμάτησες να κλειδώνεις την πόρτα του δωματίου σου
αλήθεια,δεν φοβάσαι πια;

σσσ πλάσμα μου παγωμένο
μην αναζητάς μέρος να πας να ξεψυχήσεις
γιατι έψαξα και σου βρήκα ένα αστέρι,αστέρι σαν και εκείνο που μου είχες ζητήσει
του έδωσα το όνομά σου 

δεν έχει σημασία όμως πια όπως είχες πει σωστά;
οτι και να κάνω δεν μπορώ να σταματήσω τους δείκτες του ρολογιού που κινούνται απειλητικά,σωστά;
"δεν μπορείς να προσέξεις καμία προσπάθεια μου"
δεν σου έχει μείνει κάτι άλλο έτσι;

σσσ
σταμάτα και απλά κανε αυτό που σου πα

ανάπνευσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου